Alla inlägg under januari 2014

Av Amanda & Sebastian - 19 januari 2014 21:15

Hej!!! 

Åh vad läng sen det var jag bloggade, men gud va skönt det känns att börja igen! Håller mig till bloggplatsen fortfarande tycker det funkar så bra!


Men nystart = Nytt tema på bloggen. Det är ju nämligen så att jag och min älskade pojkvän har flyttat ihop, hihi.

Helt underbart faktiskt, men med som allt annat så finns det motgångar men även mycket framgångar.

När jag var ute på en promenad för ett par veckor sedan så kom jag och tänka på att vi ändå är ganska unga, speciellt jag som snart fyller 19, och jag har hört många som har lite "fördomar" mot unga par som bor tillsammans.

Därför bestämmde jag mig för att börja skriva om det. Om hur det faktiskt är att vara unga och sambos, skriva om hur vi har det, tips & tricks och lite annat smått och gott. Jag hoppas att många hittar hit och blir inspirerade!


Håll utkik efter nästa inlägg där vi skriver lite om oss!


Amanda & Sebastian

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards