Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda & Sebastian - 31 maj 2011 22:57

...att du får mig att le!


Soft kväll jag har. Stod i duschen i en timme. Delat på en kladdkaka med mamma. Sitter i soffan med en kopp te och har det mysigt. Jag <3 kvällar !

Jag <3 fredagskvällar ännu mer (a)

Känner mig otroligt glad. Jag vet inte vad det är med mig. Det fattas en skruv.

Jag har inte känt mig så här glad på länge! Alla bitar börjar falla på plats :)


Längtar till imorn. Dagen kommer nog bli grym! Har absolut inget att göra i skolan och det är ju inte fel. Sen är det helg, långhelg. Superskönt.


Ska kolla på Jönssonligan nu tänkte jag. Blev alldelles för trött igår.

Massa kärlek till er som läser (L)


Peace & Love / Amanda

Av Amanda & Sebastian - 31 maj 2011 20:39

...att städa mitt rum. Gav upp!


Jag orkade inte ens sy mina gardiner. Jag klippte dom bara. Symaskinen funkade inge bra så jag pallade inte. Däremot så har jag slängt massa papper, skolpapper och böcker. Det som är skönt med att gå i nian är att man kan kasta allt, allt..Alla böcker och papper. Bara några dagar kvar med Gamma niorna :/ <3


Ska ta en lång dusch och sen ta en pratstund med mamma. Efter det ska jag krypa ner under täcket och kolla på en film. Är på myshumör (a)


 

Var så sugen på att ladda upp denna bild. Det är Andréas och jag på bilden. Tagen för ett år sen ungefär. Så söt man var, hööhöhhöö xD

OBS! Nej, jag hejar inte på Timrå! Mössan är inte min :)


Peace & Love / Amanda

Av Amanda & Sebastian - 31 maj 2011 18:54

...jag är nästan där. Jag kommer, jag kommer, jag kommer nu. Du, håll ut.

Jag kommer. Jag tror jag är kär.


Jah, det där var en liten liten del av Veronica Maggios låt Jag Kommer.

Är det bara jag som misstolkar?


Nu är jag iallafall hemma. Är så sjukt trött. Har ont i fötter, ben och rygg.

Vill lägga mig i sängen och sova. Dock ska jag inte göra det. Jag ska försöka städa lite i mitt rum :) Och sy mina gardiner som är för långa :O

Göra lite nytta med andra ord.


Peace & Love / Amanda

Av Amanda & Sebastian - 31 maj 2011 14:02

...det är så sjukt varmt!


Ska nu åka till Uppsala. Fan, jag som ville blogg :/ Boring!

Hoppas jag kommer hem fort iallafall!


Dagen har varit skön! Känner mig glad och lättad. Nu vet jag precis vad jag har kvar att göra i skolan. Mycket skönt känns det!

Har städat skåpet idag också! Sorgligt :/ Fick sudda bort allt gulligt som folk har skrivit i mitt skåp :/ Sadface...


Men nu kommer mamma!


Peace & Love / Amanda

Av Amanda & Sebastian - 31 maj 2011 08:23

Jag är varken pigg eller glad. Är bara sjukt trött. Varför får man inte sova när det är så skönt? Och varför måste man sova när man inte vill? :O Inte rättvist :)


Jag sitter just nu på pappas kontor. Tänkte få lite plugg gjort. Sen går jag till skolan en stund. Usch va tråkigt :) När klockan är 14.00 kommer mamma och hämtar mig, då åker vi till Uppsala, till akademiska. Jag ska nämligen till sjukgymnasten :)

Dagen går nog fort och blir säkert bra i slutändan :)


 

Jag var bara tvungen att lägga ut denna bild, jag är ju så söt på den, NOOOOT !

Men nu måste jag plugga och äta frukost.


Peace & Love / Amanda

Av Amanda & Sebastian - 30 maj 2011 22:47

...men vet inte vad jag ska skriva. Jag har inget som jag vill dela med mig till er som läser. Fast väl ändå skriva något :S Knasigt problem.

På tal om ingenting så har jag blivit beroende av ordet knas/knasigt/knasig osv...

Jag är verkligen en no lifer som skrivet detta på min blogg, men jag har inget att göra. Borde kanske sova. Jag försökte sova för någon timme sen, men det var omöjligt. Knaaaaaaas! :)


 


Ni får njuta av denna bild så länge. En bild från i höstas när jag böt kläder med en killkompis. So hot :D

Av Amanda & Sebastian - 30 maj 2011 20:30

...men det kanske ni visste?


Klockan är redan halv nio? Har precis kommit hem efter en liten promenad. Sitter just nu ute med en filt, det är kallt (a) Borde gå in!

Mycket intressant kväll annars, säger inte mer än så.


Funderar på att kolla på Jönssonligan :O Blev så sugen!

Harry (L)


 

Jag är så snäll och lägger upp en nytagen bild på mig själv! Inte den finaste, men den får duga! Juste, jag klippte mig igår, nästan 1 dm :O Så ni som har velat se en bild, här har ni! Trivs 1000 gånger bättre i kort hår och är 1000 gånger snyggare också :) Nu blir det en kopp te och massa mys med min lilla kisse :)


Peace & Love / Amanda

Av Amanda & Sebastian - 30 maj 2011 17:30

Fick denna fråga av en person här på bloggplatsen igår...


Mitt svar är ja och nej.

Jag tror inte att man blir helt ärligt förälskad i någon om man inte har träffat den personen. Däremot så tror jag att man kan få ett intresse för någon.

Man visar ju ändå en del av sin personlighet via nätet, men visst den kan ju vara påhittad, men det behöver den inte vara bara för det :)

Man lär ju känna varandra på ett sätt. Kanske inte känna, fel ord, men det är en bra början man har. Om jag pratar med en kille på nätet så har jag lättare för att prata med honom när jag väl träffar honom. Man kan få reda på ganska mycket om varandra när man pratar på nätet. Det kan leda till precis vad som helst egentligen :O Hahahah xD


Vet inte om jag har så mycket mer att säga. Det är en svår fråga!

Mitt svar är iallafall både ja och nej :) Hoppas detta duger :)


Peace & Love / Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards