Alla inlägg under december 2011

Av Amanda & Sebastian - 19 december 2011 17:44

...efter att min blogg har varit hackad.


Yes, det var någon som hackade min blogg. Så jag har inte kunnat logga in. Men nu är allt löst och jag drar igång bloggandet igen som att ingenting har hänt :)


Det var ju ett tag sen jag skrev här så ni får en liten update på vad som har hänt senaste tiden.


Jag har hoppat av skolan för att jag inte trivdes, varken med programmet, lärarna eller klassen. Till en början var allt superbra. Men det blev tyvärr lite krångel. Förstår inte varför jag valde att gå samhäll? Så länge jag minns har jag velat gå hotell & restaurang. Sjukt dumt val av mig... Ska söka om till nästa höst, då hotell och restaurang, eller restaurang och livsmedel som det nu heter :) Kommer nog bli helt awesome!


Jag och Gustav har blivit tillsammans igen. Men ja...För 2 veckor sen så gjorde vi slut igen. Har inget att säga om det, eller jo, been there, done that. Typ?


Hm, vad har hänt mer? :O Känns som att det är så mycket som har hänt, men nu kommer jag inte på så mycket mer :O


Men iaf, nu är det vinter, favoritårstiden! :D Snön har precis kommit och det är jag superglad över. Var lite orolig där ett tag :O  Om 5 dagar är det julafton också. Kan inte fatta :O Julen är sjukt helig för mig, älskar verkligen vintern och julen sjukt mycket :) Mysigaste årstiden :)


Har slut på ord nu :O Trött och hungrig. Dags för lite käk !


Peace & Love / Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards