Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Dag 02 - Mina bästa vänner

Av Amanda & Sebastian - 9 september 2011 20:45

När jag hör "mina bästa vänner" tänker jag först och främst på Fanny, Stephanie

och Erik. Det är dom tre jag litar på mest och som betyder allra mest för mig.


Fanny har jag känt sen den första dagen hon började i min klass i sjuan.

Hon är en riktigt härlig tjej som jag har väldigt kul med. Vi kommer så bra överens. Under dom tre åren vi har känt varandra så har vi aldrig bråkat. Det känns otroligt skönt faktiskt. Fanny är en vän som jag aldrig någonsin vill förlora!


Stephanie och jag har bara känt varandra i tre veckor. För tre veckor sen började jag i gymnasiet, där hittade jag min Stephanie. Vi går alltså i samma klass.

Trots att vi bara har känt varandra i tre veckor så är vi som systrar. Det är många andra som frågar om vi kände varandra sen tidigare, men så är det inte.

Vi klickade bara helt enkelt! Jag har alltid kul med Stephanie och vi är så otroligt lika! Föralltid Stephanie och Amanda!


Jag och Erik har känt varandra i ett år ungefär. Jag lärde känna honom via min kompis Simon, dom är nämligen kusiner. Erik är som en bror för mig. Han har hjälpt mig genom mycket och han finns alltid där för mig! Jag är så otroligt glad att han bryr sig om mig. Det betyder mycket!


Alla mina andra vänner betyder också väldigt mycket för mig, det vet ni!


Peace & Love / Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda & Sebastian - 19 januari 2014 21:15

Hej!!!  Åh vad läng sen det var jag bloggade, men gud va skönt det känns att börja igen! Håller mig till bloggplatsen fortfarande tycker det funkar så bra!   Men nystart = Nytt tema på bloggen. Det är ju nämligen så att jag och min älskade pojk...

Av Amanda & Sebastian - 23 januari 2012 19:17

Det började nångång i lågstadiet då jag brukade sätta ena handen mot tegelväggen i skolan och var tvungen att göra samma sak med andra handen för att det inte skulle kännas ojämt. Först var det bara den där tegelväggen, men så småningom blev det mer ...

Av Amanda & Sebastian - 19 december 2011 17:44

...efter att min blogg har varit hackad.   Yes, det var någon som hackade min blogg. Så jag har inte kunnat logga in. Men nu är allt löst och jag drar igång bloggandet igen som att ingenting har hänt :)   Det var ju ett tag sen jag skrev här ...

Av Amanda & Sebastian - 14 september 2011 16:00

Jag är faktiskt otroligt stolt över mig själv! Jag är glad att jag är den jag är.   För ett halvår sedan hatade jag mig själv ibland. Jag var allmänt trött på livet. Jag mådde otroligt dåligt. Jag funderade flera gånger på att ge upp. Jag ork...

Av Amanda & Sebastian - 14 september 2011 09:30

Vet ni att jag har haft huvudvärk 5 dagar i veckan i 6 år? Fler år kommer det säkert att bli..   Vissa veckor känns bättre än andra men i snitt är det 5 dagar i veckan. Huvudvärken har förstört så himla mycket för mig. Jag har haft det jättej...

Ovido - Quiz & Flashcards